Ford Mondeo na operativní leasing - od 8.800 Kč / měs.
Na designu současného Ford Mondeo se projevila politika „One Ford“, která sjednocuje modelovou nabídku na americkém a evropském trhu. Mondeo tak díky vlivu Ameriky působí na evropské poměry až nezvykle masivně a bytelně. Výrazná maska chladiče dodává autu spolu s úzkými světlomety a výraznými prolisy kapoty téměř „mustangový vzhled. Uvnitř najdete kvalitní materiály, jedinou výjimkou je středová konzole. Velká plocha černého plastu bez textury a kulatá plastová tlačítka zbytečně kazí dojem z jinak kvalitního a dobře zpracovaného interiéru.
Mondeo je z naší čtveřice nejvíce zaměřené na požitek z jízdy. Na rozdíl od konkurence pocítíte výrazný rozdíl mezi režimem „Normal“ a „Sport“ jak u řízení, tak u podvozku. Ten je při normální jízdě příjemně komfortní a skvěle odhlučněný, stisknutím tlačítka „Sport“ ale výrazně ztuhne a vy si tak můžete ostřejší jízdu skutečně užít. Navíc je Mondeo vybaveno automatickou převodovkou Power Shift s možností řadit pádly pod volantem, která si skvěle rozumí s naftovým čtyřválcem o výkonu 132 kW. Ve městě tak můžete pohodlně zvládat kolony v automatickém režimu, na okreskách naopak oceníte možnost si před zatáčkou manuálně podřadit, díky výkonu motoru a skvělému podvozku bude její projetí zábava.
Jste-li manažer s duší závodníka, bude pro vás Ford Mondeo na operativní leasing správnou volbou.
VW Passat na operativní leasing - od 7.500 Kč / měs.
Osmá generace Volkswagen Passat vybočila ze zavedených pořádků. Přední maska protáhlá přes celou šířku auta, výrazné světlomety s LED diodami a celkově velmi elegantní, ovšem odlehčený design, dělají z Passatu ideální reprezentativní manažerské auto, které ale nepůsobí nudně. V interiéru najdete perfektní ergonomii a materiály s dotykem prémiové třídy. Díky jednoduchému a intuitivnímu ovládání navigace i handsfree je Passat ideální pojízdnou kanceláří. Celkově je uvnitř o trochu více místa než v Mondeu a interiér působí vzdušněji.
Podvozek Passatu je v normálním režimu o něco tvrdší než u Mondea, sportovní mód pak sice změní nastavení dvouspojkové automatické převodovky, na podvozku se ale přepínání jízdních režimů projevuje jen minimálně. Mnohem lépe auto funguje v normálním režimu, a to zejména na kvalitních silnicích. Mimo sportovní režim řadí převodovka přesně a rychle, můžete sice také řadit manuálně pomocí jejího voliče, na rychlost Power Shiftu ale v tomto směru sedmistupňové DSG nestačí. Přestože lze Passat pořídit s motorem o výkonu až 240 koní, nemá auto sportovní ambice, jeho revírem jsou dálnice, po kterých svou posádku pohodlně přepraví do cíle.
Hledáte-li ideální auto na překonávání dlouhých vzdáleností s nádechem prémiových značek, bude pro vás Volkswagen Passat na operativní leasing skvělým společníkem.
Škoda Superb na operativní leasing - od 8.500 Kč / měs.
Vzhled Škody Superb je z této čtveřice nejkonzervativnější. Přestože je Superb moderní a elegantní auto, postrádá oproti Passatu právě onen nádech „prémiovosti“. Uvnitř najdete opět kvalitní a dobře slícované materiály, interiér Superbu je ze všech čtyř vozů nejvzdušnější a nejprostornější. Stejně jako Passat zvládá i Superb párování s mobilním telefonem na jedničku. Import kontaktů je příkladně rychlý a v jejich seznamu lze díky multifunkčnímu volantu listovat pohodlně a bezpečně i během jízdy.
Jízdně je Superb pohodlné auto, oproti Passatu je ovšem interiér o něco hůře odhlučněn. Naftový čtyřválec s šestistupňovou automatickou převodovkou DSG působí o něco hruběji než v Passatu. Převodovka řadí přesně a předjíždění je i v Superbu bezpečné.
Kde naopak Superb boduje, je objem zavazadelníku. S jeho 660 litry, dvojitou podlahou a spoustou dalších simply clever detailů, dokáže auto skvěle plnit také funkci rodinného auta.
Pokud potřebujete přes týden vyrážet na služební cesty a o víkendu pohodlně odvézt celou rodinu na chalupu, bude pro vás Škoda Superb na operativní leasing trefou do černého.
Hyundai i40 na operativní leasing - od 8.000 Kč / měs.
Hyundai i40 prodělal v roce 2015 facelift se snahou přiblížit auto tvarově více současným trendům, proto ubylo oblých linek a přibylo hranatých tvarů. Navzdory faceliftu je poznat, že byla i40 představena již v roce 2011. Interiér je skvěle vybavený, nechybí navigace, adaptivní tempomat, asistent hlídání mrtvého úhlu a mnoho dalšího, nádech luxusu a reprezentativnosti ale v i40 nenajdete. Vnitřek i 40 nezapře svůj korejský původ, na palubní desce jsou sice použity povětšinou měkčené plasty, zpracování a povrchová úprava ale za konkurencí přeci jen pokulhávají, jejich design také nemusí vyhovovat každému. Zavazadelník o objemu 553 litrů je dostačující, pochvalu si zaslouží dostatek místa na zadních sedadlech jak pro kolena, tak nad hlavou.
Podvozek je odladěný zejména na pohodovou jízdu, výborně filtruje nerovnosti a přesto, že se auto o trochu více naklání, není v zatáčkách nestabilní. Diesel o objemu 1,7 litru stačí svým výkonem k předjetí, pro závodníky ale i40 opravdu není. Motor lze sice kombinovat s výborným sedmistupňovým automatem, na dvoulitrovou konkurenci mu ale zkrátka chybí výkon. Hyundai i40 je příjemný společník pro každodenní cestování, pokud hledáte skvěle vybavené auto s nízkou měsíční splátkou, bude vám Hyundai i40 na operativní leasing vyhovovat.